INFERNAL (BETA)

by DaDadoh

supported by
/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.

      name your price

     

1.
01:10
2.
3.
4.
04:19
5.
6.
7.
8.
9.
10.
01:49
11.
04:07
12.
03:33
13.

about

THIS IS OPEN BETA AUDIO. I INVITE ALL BETA TESTERS TO THIS GAME. IT DOES INCLUDE ACTUAL GAME PLAY FROM THE RTM VERSION EVEN THOUGH THIS IS THE BETA. ENJOY!

FILE UNDER:
- HORROR/COMEDY/VIDEO GAME (RATED M FOR MATURE)

credits

released October 31, 2014

"INFERNAL"

Developer(s) TVLiFE ENTERTAINMENT
Publisher(s) TVLiFE
Director(s) Bryan Preston
Producer(s) B. Preston
Designer(s) DaDadoh
Programmer(s) Dopamine Dreams, Mr. UU, DaDadoh
Platform(s) Cartridge, optical disc, download
Genre(s) Platform
Mode(s) Single-player, multiplayer


STARRING
(In Order of Appearance)

JAMISON MCQUEEN as the Psychopathic Guitar Wielding Killer on "I Hate People"

DANICA as The Informant in "Believe That"

KALI KAL as The Detective in "Believe That"

FLINNER as The Villain in "Not The Father" & "Mark Cuban"

MR. UU as The Rebel in "Bassline"

CURT FLO as The Stoner in "All This"

Sound Engineers: B. Preston & Brandon L. Fettig

Cover Art: MrNOBODY

All songs written, performed and arranged by DaDadoh


#TVLiFE (2014)

tags

license

all rights reserved

about

DaDadoh Tempe, Arizona

#TVLiFE Entertainment (2016)

contact / help

Contact DaDadoh

Streaming and
Download help

Shipping and returns

Track Name: I Hate People
On another level
Machines gettin' raged so they label me the devil
Head bangin' on the Sabbath, black
Guess I'm heavy metal
Gonna be packing up the bong till all of it's gone
Then I'm on another level
If you didn't suck then you have a better schedule
Thinking that's enough then I got something the tell you
If I labeled you a punk then I'm not fucking with you
Man, fucking with them?
Fucking with them
Swear to fucking god I'm never fucking with them
Said it for the time she was fucking with your mind and you knew that she was lying she always fucking with them
Fucking with them, fucking dude
Say they stop fucking but you know that they do
Fucking for real? They prolly fucking fasho
If she fucking for Xans
I need to tell her go
By the end of the show they be fucking with me
All fuckbois ain't fucking with the hard
Fucking with me could be fucking up your job
And if I had my fucking way man I swear to fucking god
That these motherfuckers fucking with me
Give a fuck what they want
Take something from me
James Bond with these motherfuckers coming for me
Swear to god that these haters get nothing from me
They saying I'm deceitful and hate these days is illegal
Prolly shortly, they'll deport me cause I hate a ton (a lot) of these people

Fuck that these knic knacks
Give a dog a bone
Blowing up my phone and they ain;t leaving me alone
Fuck these tax men for taxing everything that I own
Man, I'm doing way too much swear to god I need a clone
Turning quarters into halfs
Them halfs into zones
Two for three aight with me
Still got Dopamine on the beat
Labeled me a square, I guess I'll put that on my tongue
25 weeks ago, with a book in my band
Saying "What On Earth Have I Done"
This could all be the death of me
I think while I sip my shroom tea
Awoke a day I had not slept
Be still my heart my mind up next
These onlookers don't matter
All they talk of is my success
They tell me make a move but they don't know me like that
Hears a fact: My drawls American Eagle
Still do this shit for no reason and if I told you the truth you'd probably think I was lying but man I swear to god I hate people
Track Name: Believe That Ft. Kali Kal
A girl from round my way ( boy, I need that)
She love it when I say (girl, I need that)
When she put it all in your face (you gon need that)
It ain't no other way (best belive that)

I believe in boo she ask me what I wanna do
She give me what I need before I even tell her to
Now, that's compatible
Ain't no comparing boo
Bitch like that, she gon get it done and she don't give a fuck what she gotta do
I admire that, ass kinda fat
Let me take a Kodak as a matter of fact
Baby, let me hold that
Hold up, hold up (hold up)
Baby, let me hold that
Promise Ima give it back
And you ain't even gotta ask
If anybody has to ask
Tell em' I'm in love with your nasty ass
If you want it - I got it
Is you broke?
Then I'm buying
No emotions - I can't find em'
Cold as fuck - baby change your climate
And you might just be the one I'm missing but you'll probably fuck it up and I'll be back on a mission for...

A girl from round my way ( boy, I need that)
She love it when I say (girl, I need that)
When she put it all in your face (you gon need that)
It ain't no other way (best belive that)

(Yo, Kali Kal)
(DaDadoh, ha ha)
(She love...)
(She put it all in your face)

I met her at the ummm...can't say to much (un-uh)
She rocking all white, red pumps (un-huh)
Had her hand on the pole, but when she drop low
She can make both cheeks jump (bang, bang)
That's when I looked up (looked up)
Kicked both feet up (relax)
Filled my cup to the T, then I felt his pain
She had a nigga in there sprung
How you do it, when you do it, when you move it
Got a nigga lookin' clueless when you drop it to the floor
You say you do it for the profit
When you pock, lock and drop it
Got em' reachin in their pockets
Trickin all of they're dough
The very top what I aim for (got it)
Hatin niggas - ain't broke
A diamond in the rough
The baddest bitch amongst them lame hoes
Give em' what they came for
Hand down to your ankles
Gone and shake that ass a 20 stack in how I thank you
She went and worked her body
She went and twearked her body
And I think she popped a molly
She was sweatin' in the party
(whoo)

A girl from round my way ( boy, I need that)
She love it when I say (girl, I need that)
When she put it all in your face (you gon need that)
It ain't no other way (best belive that)

They hating all on your swag
You step out they gettin' all mad (yeah)
It's a club full of these bitches
You only the only one that's bad
Yeah, they hating all on your sway
You step out they gettin' all mad
Screen it!

(Yeah, TVLiFE, Yeah)
Track Name: Caught Up
Prone to make ya bend backwards in more ways than one
The tip of my tongue will have you sprung
Plus, I open doors and shit
Always known to complement
If I wasn't that guy I'd wanna be him
She sat next to me and I could tell that she'd be drinking
Baby got a Facebook and it say that she be taken
Took her away just for the weekend
Her friend don't know what she seeing
What's a black widow to a demon?
Scheming on her heart and lusting after each of every single part
She a light a heaven when the hell is dark
She might be the sequel even though that I don't care
I think I should meet her
So caked, my taste, cute face, a god damn shame
I talk to my conscious it say to be honest and so I do and now bitch I got you
You caught up

Holy union
Civil engineering in the future
Think you got a choice in who you choosing
You are just a fool who is randomly selected than abused and you still thinking it's something that you choose
Never ask for I.D.
It's a secret you should keep
I'm not fucking with that dude and that's just how it's gotta be
Be there for you when it's over
Need somone to console you
I'm not a player on the team but the owner
Scheming on your heart and lusting after each of ever single part
You the light of heaven he was only just the dark
Darkness is a sequel and you shouldn't even care
Be glad that you met him
He so fake
Ain't that great?
Was this fate?
A god damn shame
Talk to your conscious, try to be honest
Hope that you do and now that you got you
You finally caught up
Track Name: Not The Father Ft. Flinner
Don't even need a test cause girl you know I'm not that baby's father
I wanna throw my hands up while I'm living like there's no tomorrow
I got my right hand to the lord
Told my momma that I'm not the father
Man, I'm live it like I'm Flinner man
It ain't no worries or no problems
I got no baby momma drama but a lot of love for my momma
She the one who told me never trust no chick without a condom
Love em' quick
It ain't pauses
You can go but don't go all in
You think your life's a movie but it's nothing
I see you running from the truth and wanna act like it ain't coming
I already knew we was through before you told me
Now you wonder how I knew about what's really going on
I know sometimes you try play stupid but I cannot play along

Now they wanna call me Maury cause they saying that I'm not the father
God damn, I feel like I'm on Maury and they telling me I'm not the father

Throw caution to the wind and tell these bitches that I'm not the father
Thank god it's bout to end because I'm over her
I'm not about her
Don't worry how I'm doing, just remind yourself it's not to bother
All I do is roll up, steady pour up cause I'm not the father
Taking trips to Vegas - got everybody with me
And a small bag of some good shit
Close your eyes and then you won't see me
Drinking out of cups bitch
Rubbing on my gold like it's a genie
It's my season - It's Flinner time
It's TVLiFE routinely
To the max extremely
Couldn't do the shit if I were the father
I told that bitch it's not my daughter
I swear to god it's not my problem
If you got some I'll surely solve em'
Nowadays she ain't bothering
She could change her mind a hundred times and I still won't be the father bitch

Now they wanna call me Maury cause they saying that I'm not the father
God damn, I feel like I'm on Maury and they telling me I'm not the father
Track Name: Bassline Ft. Mr. Uu
(Girl, you trying to get to know me?)
(Say she wanna get to know me)
(This girl she wanna get to know me)
(Swear to god she wanna get to know me)

Basically never be asking where them trees at
Catch me got my feet up
Arizona zoner cause I want her we should meet up
Wishin' we had us more time
Always telling me told hold up
Always saying I should grow up
Man, I swear to god I wish she knew enough about me
Don't doubt me
Without you Ima be fine
Through texting, no conversation
You do you and Ima do mine
Through grapevines I heard about the way it ain't no controlling you
So Ima let her slip while I play my part cause she gon do what she wanna do

Do your thing and Ima do mine
I'm swerving to that bassline

I be gettin' high while I'm listening to Minor Threat
I'ma wild animal don't need a doctor
Need a vet
Eh? You wanna make a bet to see who will get it next
If she ain't giving up the booty she can just step
I don't sell drugs
I buy em' and do em'
Pull out my dick on these sexy girls and I just screw em'
You know...
That I be lookin' hella cool when I cruise though
I'm looking for a girl that's not a hoe
And I don't need a girl with a lot of dough
She feeling me up while i'm feeling her boobs
And I'm feeling my style and I'm up in her tube
And I'm feeling my music i'm up on a groove
Dropping and vibing I go on a cruise
Spittin' the lyrics legit
I'm making my music and shit and I'm feelin' it
Riding the rhythm I ride
Sliding the way that I slide
Say it pride
Doing the things that I do
Being Mr.UU and I'm forming a crew
Doing the things that I know
Letting the rhythm just flow
Let it all grow
Going where I wanna go
showing you what I can show
Letting you know

Do your thing and Ima do mine
I'm swerving to that bassline
Track Name: All This Ft. Curt Flo
Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
(Boy I'm higher than the planet god dammit)
Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
(Boy I'm higher than the planet god dammit)
Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
Man, I'm smoking all this reefer and they can't understand it
Man, I'm smoking all this reefer and they can't understand it
and I'm smoking all this reefer and I can't complaining.

Man, I'm smoking all this reefer and they can't understand it.
Fucking baby mommas till I'm running out of condoms.
Nigga voted for Obama.
Do it like my daddy, but I'm living cause of my momma.
Graduated street Harvard.
Buzz it line it up.
Feelin' like a barber.
Hungry in the game, but I'm eating off the profits.
Shoulda went to real college, but a nigga like me had too many real problems.

I make these blunts kief'd and these J's neat
and this hash spliff'd upon my lips.
Smoking a gang of shit.
Come roll a bit.
I'm on the list.
Holdin' on the P like my name was Pusha T.
Nigga move that dope, if you don't take a seat.
Always getting high, while you barely getting by and you rap nigga?
I don't know why.
I...I'm...

Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
(Boy I'm higher than the planet god dammit)
Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
(Boy I'm higher than the planet god dammit)
Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
Man, I'm smoking all this reefer and they can't understand it
Man, I'm smoking all this reefer and they can't understand it
and I'm smoking all this reefer and I can't complaining.

Shorty talking spanish.
Put it in her anus.
Gave a lot of head, so you know she far from brainless.
Know the pussy famous from the mold to the fragrance;
be a shame to be the only one to taste it.
Put it on a pedestal; plate it and arrange it.
Treat it like a vegetable; steam it up then ate it.
Pussy be the master; another form of slavery
and I'm whippin' it, I'm whippin' it like Django for that lady
and my business be my business; give a fuck about a rating.
Venues going under; so it's fuck a gig ain't paying.
I don't really care what the reason they saying.
Irony is you don't care about these statements.
'Paper be the motive' swear I read that in a paper.
If you having paper problems it's cause you a fucking hater.
Instead of your job, you stay on vacation;
wondering what's wrong and why your girl wanna date me.

Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
(Boy I'm higher than the planet god dammit)
Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
(Boy I'm higher than the planet god dammit)
Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
Man, I'm smoking all this reefer and they can't understand it
Man, I'm smoking all this reefer and they can't understand it
and I'm smoking all this reefer and I can't complaining.

Cherrys stay red like tomatoes
C4 OG from San Diego
Party on the beach hot box the Winnebago
If you ain't a vet get stuck like some Legos - ya dig
Spliffs are my preference of cig
Constantly smoking like bob Marley did
Only leafs I know are zigs
Purchase personal zips you ain't smokin like this
One dab will do-ya
Two hits will glue- ya
If you take 3 then that wax is gonna rule ya
My leaves never change colors with the seasons
But I swear you gon fall if you breath it in
Cuz I stay rollin zig zags nigga that's the reason
Sour steamin wiz Khalifin decibel peakin
Momma creepin kids is sleepin
Make sure to roll it with keef in

Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
(Boy I'm higher than the planet god dammit)
Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
(Boy I'm higher than the planet god dammit)
Man, I'm smoking all this reefer and I can't understand it
Man, I'm smoking all this reefer and they can't understand it
Man, I'm smoking all this reefer and they can't understand it
and I'm smoking all this reefer and I can't complaining.
credits
Track Name: Marq Qben Ft. Flinner
I done put up all this money now I'm cashing out and shit
MC Hammer when I span man
I'm too legit to quit
All cash, bold caps
TELL ME WHERE THEY DO THAT AT
I done fucked too many baby mommas off of Instagram
Put a thousand in the drug game
Man I got that back
Started with a couple hundo
Now I'm worth a couple stacks
Benihanas be my breakfast
Fuck her good when I sip Texas
Swear we broke the laws of gravity
Somebody please arrest
Wrestling with this money and a couple demons
"Mr. O" in your hoe
Shout out my nigga Stephen
Hands round your neck
Swear that pussy gettin' wetter
Dick all in her ass
Shit's bananas and Nutella
A fellow bout' his business
Can't fuck with you if you isn't
So many commas all up on the check and you barely making pennies
Pity you is how I do
Hit the scene while you be sleeping
Doing shows and gettin' this cash
Boy that just ain't on the weekend
Play The Weeknd while we freakin'
Them secretions always leaking
Praying to them mags
I should probably be a Deacon
Invested in her assests
Doubled her amount
Mark Cuban when I'm in that pussy
Always pulling out

That's the biggest booty I ever seen, my God
Them ass cheeks about to go to jail for fraud
Think she'll ever stop not the be the top think wrong
Bet she'll wanna fuck by the end of this song
I'm rollin' the reefer
I am the goal keeper
Brain so good probably studied abroad
Man that's just how I feel her
Wanna vibe out with them lights out
Staring up at the ceiling
Pass her something real strong and then check on how she's feeling
Looks can be deceiving
Real is rare
Believe it
And if you rollin' with my squad expect to be knee deep in
It's crazy I keep talkin' but you know what I'm about
And if that bitch is just as whack as fuck - Mark Cuban say "I'm out"
And bitch I'm out
We out
Track Name: Full Of Emotion
It's TVLiFE

Bitch you in the presence of a true Virginia native
I'm from The Commonwealth where ain't nobody saving
I got lucky, I got out and then I really made it
Naked ladies on the daily, God almighty
Man, damn
Goodness gracious
I can't think of anybody who done it better than I done
You don't own your name so nigga you gon owe me one
I know I'm not the only one, my thoughts are getting cumbersome
You think that I am lying if I told you I ain't wanted none
But surely hun, you're not that young
I'm not fucking round with her
Her she fucking round with son and fucked around and got a son
Chilling while I'm hot
Now these women call me "Frozen Son"
Hard as ice, had to lick
Stuck my pole with her tongue
Bitch, lose my number hoe
I'm playing Marvin Gaye
Eating on an edible
I can't complain man my life's on schedule
Took a plane now the fame got me on a boat
Floating on ocean
Oh!

I'm full of emotion
I'm so full of emotion
I stay full of emotion
Sometimes I gotta hate myself
And it's cause I'm so full of emotion
I'm full of emotion
I'm always full of emotion

God damn, man
Hope that this would never end
I never wanna be unlike the one who is
I'll never be like outta place when my heart is good
I never don't do shit and shit, wish I would
I rather keep this a hundred boy than ninety-nine
If a motherfucker knew then they would probably try
Got the green like it's spinach
Spending gross green
Call it brown lettuce
Cool and sweet - Ice Cream jacket
Now you gotta have that
This that habit
Say, where they do that at?
About to get it turnt like somebody pissed the mattress
My shit be kinda abstract
Like an after thought I'm passed that
This shit is all a game cause it's magic at my gatherings
You want but you don't have that
Want for nothing but my ASCAP
In the game but it's a shame you do not know what that is
Showbiz tried to diss me
Try and diss me
These motherfuckers act like they don't miss me but really they do

(Damn)
I'm so full of emotion
I'm so full of emotion
I so full of emotion
Sometimes I wanna hate myself
Still full of emotion
I'm always full of emotion
I'm gonna be full of emotion

I ain't in it for no Grammy
Got into this shit cause I ain't have a family
Now they see me everywhere I be
Ladies going ga-ga like it's paparazzi
A lil g.a.m.e.
Fuck with me and have you see me in a different light
Have you living like you live a whole different life
Come roll the hash and get past all this silliness
Girl fuck the music
This here is just the biz
And I done been about a couple women in my lifetime
Wrote and thought about some things that were really not mine
Mine my own business and it's been about time
Some did the same before I lose my god damn mind
"But I'm fine," is what I tell myself
I wanna relapse but relaxing would probably help
We all get stressed but this is something else
And I should probably be alone cause I'm not myself and you can't help
No

I'm so full of emotion
I'm so full of emotion
I so full of emotion
Sometimes I wanna hate myself
Still full of emotion
I'm always full of emotion
I'm gonna be full of emotion

I'm full of emotion
I'm so full of emotion
I always full of emotion
Sometimes I wanna hate myself (but uh)
I'm full of emotion
I'm always full of emotion
I'm gonna be full of emotion
And ain't nobody there to help
Track Name: Red Light
(Man I'm gettin...)

Man I'm gettin' hot and it's the mid of summer
Never wonder
Looking to the future cause that's how I'm coming
Fuck about a woman?
I got time for nothing
Went and made an album
Now they found me?
Nah, they never could've
Pushed another record for the hell of Soundcloud kinda dry
Made the cover on my phone
Now I'm gettin' airtime
Made a ton of songs
She still stuck on "That Guy"
And I might've been that dude but I'm just not now
Morphed into a Porsche with some suicide doors
I be trippin' like a Cadillac sittin' on Vogues
Knew I had this shit way back on all "On My Own"
Now I'm doing shit I done seen other acts try and clone
I'm gone
Off the freeway
Say I'll be there in 5 but it probably take 20
These fucking red lights

(Fucking red lights)

Bitchin' got me shiftin'
Say she fired like a piston
Plenty fishes in the boat I hope somehow I start the engine
Driven by expenses
Got my key in the ignition
Full of drive and pride
I toll I pay cost all I give em'
Track Name: BlackOUT
I need that and one
Cause you call my phone don't mean that I am answering
An amateur - you choose to be
My choice is choice but that's just the usually
Ima kickback
How I'm spose to be
Watch me still do it if they try denying me
Call the coast guard
These people can't swim they in the ocean
Ima float on - Modest Mouse
But I am anything but modest when it fucking counts
Talk me down cause I'm a rapper now?
Just know I wrapped it up when I was with ya gal
Saying we was only pals
She wanna get to know me though
Thinking that we close but she only call me DaDadoh
Is is love? Is it lust?
And that's fucked up but so what?

Blackout, let's freeze frame
Won't complain
These days my campaign all they play
I must say I looked around - much pace
To see my competition it was only empty space

Foreman - I'm grillin' em'
I keep the light on - I'm Motel 6in' em'
Women them, fixin' up
If new motherfuckers in here, yeah they switchin' up
Jumping these new teams
All these people know I'm into bring them things
But I'mean - Shit, I don't really mean that
Catch me in that hat probably posted where the weed at
The one with the lief sack
What I'm saying swear to god that I mean that
Flow ice cold - It's anemic
Nappin' in a beanbag
Does it matter what i'm saying when they steamin'
What you relax?
Back seat in a cold car
Headed to the spot it's your boy and they know Ima run it like a Saint
Running with them things
All day, ba-wit-da-bang
The kid don't play man
Ima...

Blackout, let's freeze frame
Won't complain
These days my campaign all they play
I must say I looked around - much pace
To see my competition it was only empty space

Fuck that
Own that
This is The Atonement
Third chapter of Romans
Got me living in the moment
Told her I hit it when I get back
But she already knew that
Ask a nigga where his funds at
She just trying to get funded
When I was doing all that shit
Niggas couldn't fuck with him
I ain't even know I am
Something that they and be
These bitches keep on bitchin'
So i'm fucking different pedigrees
I'm in and out of windows
Wrap it up and keep it simple
See, I bust it in a sleeve
Wrap it up
Then repeat
Leave the scene
Hit the stage and the weed I...

Blackout, let's freeze frame
Won't complain
These days my campaign all they play
I must say I looked around - much pace
To see my competition it was only empty space
Track Name: Holy Moly
I know I claim to be all about family
When I last left VA my own momma couldn't stand me
Ex girl was weird
Family reunion was cool
'Cept they had my cousin Manda making some of the food
She probably thinking I'm rude
What I think is mad ruder
When Crystal father had died
We act like none of us knew her
Death will make you act funny
Can you properly grieve
When I lost my grandmother is was a month with no sleep
When I lose my own mother
I'll probably get my degree
Cause I know she feel bad that I gave up
Everybody in Virginia love Avis
Grandma Jenette watch us all from above
Looking back I see just really what I'm made of

Swear to tell the truth
The whole truth
So help me god

They say I live a TV life
I'm thinking out these boxes now
When Bubba had died
Nobody held my uncle down...'cept my momma
She told me when I die don't ask your family for nothing
And that broke my heart
Wishin' I could take it back to the start
Buttermilk biscuits by Jenette all full of starch
From scracth
Ate a batch
Redbird, every year, at the lake was a blast
Me and Rel took the car
GTA no Xbox
The whole crew got stunned when auntie shot up the block
If my life TV you gettin' crop out the shot
Another southern troubled flow
Call it whiskey on the rocks
Affirmative action
Call me black ops
Got a gig cause I'm black but I slack the fuck off
i really hate my job

Deep inside from all my dreams
All these things I've amassed
Leaned a fuck load of things I could've never in class
Eh, yo one day Ima die
And a fact is a fact
You will die too
At first it gets black
You will never come back
And then it gets blacker
It never mattered
Cause it's like you don't matter
It's only making me madder
I'm in need of a friend
All I want is to matter when all this finally ends

Swear to tell the truth
The whole truth
So help me god